تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست؟ | پک فالوور
تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست
5/5 - (47 امتیاز)

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست؟ | در اینستاگرام، برقراری ارتباط با مخاطبان به عنوان یک کاربر عادی یا بهره‌برداری مالی از آن برای کسب درآمد، موضوعی جالب است. آشنایی با روش‌های تبلیغ در اینستاگرام می‌تواند بسیار جذاب باشد. تبلیغات مناسب می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند تا مخاطبان را جذب کنند و در عین حال، اعتماد مخاطبان را به برند بیشتر جلب کنند. یکی از روش‌های تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات اسپانسری است که در این روش، خود اینستاگرام برندها را تبلیغ می‌کند! چه چیزی می‌تواند از این بهتر باشد؟

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، به دلیل اعتبار بالایی که در نظر مخاطبان دارد، بسیار مؤثر است. زیرا اینستاگرام قبل از معرفی هر برند، اعتبار آن را به دقت بررسی می‌کند و تایید می‌کند. برای ثبت تبلیغات اسپانسری، اینستاگرام هزینه‌ای را از صاحب صفحه دریافت خواهد کرد، که مبلغ آن بستگی به نوع درخواست و توافقات میان طرفین دارد. اگر می‌خواهید با روش ثبت و نمایش تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست؟

برای معرفی محصولات، خدمات یا برندها به دیگران، بدون شک به تبلیغات نیاز داریم. وجود روش‌های متعددی برای تبلیغات، از جمله انتخاب اسپانسر یا حمایت‌کننده، بیانگر اهمیت این موضوع است. اسپانسرها با دریافت یک هزینه مشخص، برند، پروژه، محصول یا خدمات شما را حمایت می‌کنند.

به عنوان مثال، برخی شرکت‌های معروف با پرداخت هزینه‌ای، از یک تیم یا ورزشکار خاص حمایت می‌کنند تا نام و لوگوی خود را در ورزشگاه‌ها به نمایش بگذارند. در اینستاگرام نیز شکلی از تبلیغات وجود دارد که البته روند آن متفاوت است.

اکانت کاری برای تبلیغ اسپانسری

در تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام، صفحات کاری (حساب‌های تجاری) با پرداخت هزینه‌ای مشخص به اینستاگرام، درخواست تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی ثبت می‌کنند. این فرآیند باید بر روی یک پست و محتوای مشخص انجام شود. به عنوان مثال، شما یکی از پست‌هایتان را انتخاب می‌کنید و در مراحل تعیین شده، از اینستاگرام درخواست حمایت می‌کنید. با انجام این کار، پست شما بدون توجه به الگوریتم‌ها وارد صفحه کاوش (اکسپلور) کاربرانی می‌شود که به محتوای شما علاقه‌مند هستند.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ اسپانسری بگیریم؟

برای ثبت تبلیغات اسپانسری، لطفاً مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا، باید مراحل ساخت یک حساب کاری یا حساب تجاری (Business account) را طی کنید. توجه داشته باشید که ثبت تبلیغات با انواع دیگر حساب‌ها در اینستاگرام امکان‌پذیر نیست.
  • پس از اتمام این مرحله، وارد صفحه پروفایل خود شده و بر روی گزینه “تبلیغات” (Promotion) کلیک کنید. سپس از صفحه بازشده، گزینه “ایجاد تبلیغ” (Create Promotion) را انتخاب کنید.
  • تصویری که می‌خواهید به عنوان محتوا استفاده کنید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این تصویر باید به بهترین شکل ممکن برند شما را معرفی کند.
  • دسترسی اینستاگرام به حساب فیسبوک خود را فعال کنید. (در صورتی که حساب فیسبوک ندارید، قبل از انجام این مراحل حتماً باید یک صفحه برای خود در فیسبوک ایجاد کنید. بدون داشتن حساب فیسبوک، امکان فعالسازی تبلیغات اسپانسری وجود ندارد.)
  • هدف خود از تبلیغ را انتخاب کنید. مشخص کنید که می‌خواهید مخاطبان را به چه چیزی جذب کنید؟ آیا می‌خواهید آن‌ها را به پروفایل، پیام مستقیم یا وبسایتتان هدایت کنید؟ هر یک از این موارد نیاز به استراتژی متفاوتی دارد.

تفاوت پست اسپانسری با محتواهای دیگر

مخاطب هدف شما

  • مخاطب هدف خود را مشخص کنید. در بخش تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، شما می‌توانید تعیین کنید که مخاطبان شما از نظر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و سایر فاکتورهای مهم در چه شرایطی قرار دارند. البته می‌توانید تشخیص این موضوع را به عهده خود اینستاگرام بگذارید، اما تجربه نشان داده است که تعیین مخاطب هدف توسط خود برند نتیجه بهتری دارد.
  • انتخاب بودجه اختصاصی و بازه زمانی مورد نظر برای تبلیغات. اگر تازه شروع کرده‌اید و درآمد زیادی از اینستاگرام ندارید، بهتر است قدم‌های کوچکی بردارید.
  • در نهایت، روش پرداخت خود را انتخاب کنید و تبلیغ خود را ثبت کنید. برای پرداخت مستقیم، نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت و حساب خارجی دارید. در برخی موارد، همچنین می‌توانید از افراد دیگر که این دسترسی‌ها را دارند، کمک بگیرید.
  • مرحله آخر، با زدن دکمه Create Promotion کار ثبت تبلیغ به پایان می‌رسد و اینستاگرام بر اساس هدف‌گذاری‌های شما، محتوای شما را به مخاطبان ارائه خواهد داد.
  • پست شما پس از ثبت تبلیغ وارد صفحه اکسپلور می‌شود. تنها تفاوت این پست‌ها با محتواهای دیگر موجود در اکسپلور، این است که زیر نام پیج، کلمه Sponsored نوشته خواهد شد.

قیمت تبلیغات اسپانسری در اینستا

برای استفاده از تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام، شما باید هزینه‌ها را به دلار پرداخت کنید. علاوه بر نوسان قیمت ارز و احتمال افزایش قیمت‌ها، ممکن است برخی افراد روش‌های پرداختی مناسبی برای استفاده از این خدمات نداشته باشند. در این شرایط، لازم است از موسسات دیگر برای کمک در انجام کارهای خود استفاده کنید که این عمل باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد. با این حال، استفاده از تبلیغ در اینستاگرام دارای نرخ ثابتی است که بر اساس معیارهای مختلف تعیین می‌شود. در ادامه به بررسی حدود قیمت ثبت تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت:

هزینه تبلیغات اسپانسری

  • CPC یا تبلیغات بر اساس کلیک
    تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام، پرداخت بر اساس کلیک است. در سال ۲۰۲۲، هزینه‌ای تقریباً نیم تا یک دلار برای هر کلیک باید پرداخت شود. به عبارت دیگر، اگر تبلیغ شما ۱۰۰ کلیک دریافت کند، شما باید تقریباً ۵۰ تا ۱۰۰ دلار، یا معادل ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان را پرداخت کنید.
  • CPE یا تبلیغات بر اساس نرخ تعامل
    برخی تبلیغات با هدف افزایش تعامل با مخاطبان انجام می‌شوند. قیمت این نوع تبلیغات براساس میزان تاثیرگذاری حساب می‌شود و تقریباً ۰.۰۵ دلار است. این هزینه برای هر بار حضور مخاطب در پیام مستقیم، نوشتن کامنت یا هر نوع تعامل دیگر محاسبه می‌شود.
  • CPM یا بر اساس افزایش دنبال‌کنندگان
    با توجه به نرخ جدید اینستاگرام در سال ۲۰۲۲، هزینه‌ای تقریباً ۲.۵ تا ۳.۵ دلار برای هر ۱۰۰۰ نفر در هر کمپین باید پرداخت شود. این هزینه به مقایسه با کمپین‌های داخلی بسیار ارزانتر است، با این حال به دلیل عدم دسترسی به درگاه‌های پرداخت در ایران، برای انجام مراحل پرداخت نیاز به استفاده از واسطه‌هایی دارید. این موضوع ممکن است باعث افزایش هزینه‌ها شود.

تفاوت تبلیغات Sponsored با انواع دیگر تبلیغ

برای تبلیغ یک برند یا محصول در اینستاگرام، روش‌های متعددی وجود دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید به بلاگرها و اینفلوئنسرهای محبوب درخواست تبلیغ بدهید. همچنین، می‌توانید از کمپین‌های گوگل ادز برای رشد صفحه خود استفاده کنید. در تمامی این روش‌ها، طرف قرارداد شما افرادی خارج از حوزه اصلی پلتفرم اینستاگرام هستند. هر یک از این روش‌ها نیازمند مبلغ خاصی هستند و حتی برخی از آن‌ها ممکن است رایگان باشند! تفاوت‌های تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام با سایر انواع تبلیغات در این پلتفرم را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

تفاوت تبلیغات اسپانسری با انواع دیگر

  • تبلیغات اسپانسری در مقایسه با استفاده از کمپین‌های گوگل ادز، قیمت کمتری دارد و در عین حال موثرتر است؛ زیرا در دایره خود اینستاگرام صورت می‌گیرد.
  • با استفاده از تبلیغات اسپانسری، نمی‌توانید در موتورهای جستجوی گوگل از طریق سرچ ارگانیک دیده شوید، در حالی که با استفاده از گوگل ادز، این امکان وجود دارد.
  • سفارش تبلیغ به اینفلوئنسرها و بلاگرها نرخ ثابتی ندارد؛ به طور معمول هر شخص بر اساس ادعایی که درباره تأثیرگذاری تبلیغات در پیج خود دارد، مبلغی تعیین خواهد کرد. در حالی که تبلیغات با کمک خود اینستاگرام، در صورت داشتن راه پرداخت مناسب، بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.
  • وقتی به پیج دیگری سفارش تبلیغات می‌دهید، نمی‌توانید به راحتی درباره واقعی بودن دنبال‌کنندگان و اثربخشی تبلیغ اطمینان حاصل کنید. در عوض، درباره اینستاگرام مطمئن می‌توانید باشید که محتوای شما وارد صفحه “اکسپلور” خواهد شد و در صورت جذاب و مؤثر بودن، تأثیر خوبی بر روی مخاطبان خواهد داشت.
  • برخی روش‌های تبلیغاتی، علیرغم تبلیغ اسپانسری، رایگان هستند. به عنوان مثال، روش‌هایی که در آن شما با پین کردن پست، تلاش برای ورود به صفحه “اکسپلور”، کامنت مارکتینگ یا ایمیل مارکتینگ به جذب مخاطب می‌پردازید. برای شروع، بهتر است به این روش‌ها روی آورده و هنگامی که به درآمدی قابل توجه رسیدید، به روش‌های دیگر مانند تبلیغ اسپانسری روی آورید.

مزیت ها و عیب ها تبلیغات اسپانسری اینستا

تا به این لحظه، با تبلیغات اسپانسری آشنا شده‌ایم و درک کرده‌ایم که برای اجرای آن، مراحل خاصی را باید طی کنیم. باید توجه داشت که این روش تبلیغاتی همانند سایر روش‌ها، به تنهایی کامل نمی‌باشد و قادر به تأثیرگذاری منحصراً بر رشد صفحه شما نیست. تبلیغات اسپانسری شایستگی‌های زیادی دارد که آن را از سایر روش‌ها متمایز می‌کند، اما در عین حال، نقاط ضعفی نیز وجود دارد که نیازمند استفاده از روش‌های دیگر برای رفع آن‌ها است.

مزیت ها و عیب ها تبلیغات اسپانسری

مزایای تبلیغات اسپانسری

  • معتبر و قابل اعتماد است؛ زیرا خود اینستاگرام با شما همکاری می‌کند.
  • می‌توانید در آن، هدف‌های خود را با جزئیات کامل مشخص کنید تا محتوای شما بیشتر دیده شود.
  • نوع کمپین مورد نظر به طور کامل قابل تنظیم است؛ به عنوان مثال، می‌توانید تعیین کنید که در ۳ روز، محتوای شما ۱۰۰ بار نمایش داده شود.
  • هزینه این نوع تبلیغات قابل تنظیم است و می‌تواند بر اساس نیاز شما کاهش یا افزایش یابد.
  • روش‌های متنوعی برای ارائه محتوا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

عیب ها تبلیغات اسپانسری

  • این روش تضمینی برای جلب مشتری نمی‌باشد و در اکثر موارد به رشد دنبال‌کنندگان منجر نمی‌شود. تنها در صورت تمایل به افزایش بازدید می‌توانید به این تبلیغات روی آورید.
  • پرداخت هزینه‌ها در این روش به دلار است و با نوسانات قیمت ارز در ایران تغییر می‌کند. این هزینه ممکن است برای برخی افراد بسیار سنگین باشد.
  • روش‌های پرداخت در این نوع تبلیغات، در داخل ایران پشتیبانی نمی‌شود و برای استفاده از آن‌ها نیاز به حساب‌های خارجی دارید.
  • استفاده از این روش بدون داشتن حساب فیسبوک امکان‌پذیر نیست و شما باید حتماً صفحه اینستاگرام خود را با یک حساب کاربری دیگر در فیسبوک متصل کنید.

انواع تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

تبلیغات اسپانسری می‌تواند با استفاده از روش‌های متنوعی انجام شود. استفاده از هر یک از این روش‌ها بستگی به هدف برند از تبلیغات، همچنین هزینه و بودجه تخصیص یافته دارد.

انواع تبلیغ اسپانسری

به طور کلی می‌توان گفت که این نوع تبلیغ، به انواع زیر تقسیم می‌شود:

۱- Story ads

استفاده از روش تبلیغات در استوری، یکی از بهترین روش‌ها برای جلب مخاطبان و افزایش تعامل است. در این روش، می‌توانید از CTA یا همان “Call To Action” به شیوه‌های متنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید مخاطب را به ارسال پیام در دایرکت، ورود به لینک یا خرید از سایت ترغیب کنید. در این روش، سرعت بالا در جلب توجه مخاطبان بسیار مهم است، زیرا استوری‌ها تنها ۲۴ ساعت در دسترس مخاطبان قرار دارند و سپس از بین می‌روند.

به همین دلیل، استفاده از متن، تصاویر، رنگ‌ها، افکت‌ها و استیکرهای جذاب برای جلب توجه مخاطبان و ایجاد انگیزه برای برقراری ارتباط با آن‌ها ضروری است.

۲- Photo ads

“یکی از روش‌های دیگر در تبلیغات اسپانسری، استفاده از تصاویر به منظور تبلیغ می‌باشد. در این روش، CTA نیز بسیار حائز اهمیت است. عباراتی مانند “همین حالا تماس بگیرید”، “با ثبت نام زودهنگام ۲۰ درصد تخفیف بگیرید”، “برای استفاده از مشاوره رایگان تماس بگیرید” و موارد مشابه می‌توانند انگیزه برای برقراری تعامل ایجاد کنند. در این روش، می‌توانید از دکمه “خرید” (Shop) نیز استفاده کنید تا مخاطب را مستقیماً به صفحه خرید محصول دعوت کنید. سعی کنید تصاویر خود را بهینه سازی کنید تا در عین سادگی، هویت برند یا محصول شما را به خوبی نشان دهند.”

۳- Video ads

تبلیغات اسپانسری ویدئویی

محتوای ویدئویی به عنوان یکی از جذاب‌ترین و موثرترین انواع محتوا در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. به ویژه اگر ویدئو کوتاه، موثر و دارای اطلاعات جذاب برای مخاطبان باشد. در این نوع تبلیغات، می‌توانید در حین ارائه اطلاعات به مخاطبان، همچنان از CTA استفاده کنید. اگر برای معرفی برند از ویدئو استفاده می‌کنید، حتماً از افراد و محیط واقعی شرکت در ویدئو استفاده کنید.

در معرفی محصول، سعی کنید جزئیات مهم را به طور کامل توضیح دهید و تمام ویدئو را به دعوت مخاطب برای خرید اختصاص ندهید. جلب اعتماد با استفاده از محتوای ویدئویی که افراد در آن حضور دارند، بهتر اتفاق می‌افتد. بنابراین، در محتواهای ویدئویی علاوه بر دعوت به خرید، بر روی جلب اعتماد نیز تمرکز کنید.

۴- Carousel ads

یک نوع دیگر از تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام به نام تبلیغات کاروسل یا ترکیبی وجود دارد. تبلیغات کاروسل یک قالب تبلیغاتی منحصر به فرد است که ویدئوها یا تصاویر متعدد را در یک آگهی واحد ترکیب می‌کند. در واقع، هر آنچه که صاحب تبلیغات می‌خواهد به مشتریان خود نشان دهد، به صورت یکجا و به صورت چرخشی به آنها ارائه خواهد شد.

در این نوع تبلیغات، مخاطب تمامی تصاویر، ویدئوها، لینک‌ها و فراخوان‌های عملیاتی (CTA) را در قالب یک تبلیغ واحد مشاهده می‌کند. یکی از مزیت‌های تبلیغ کاروسل این است که نرخ تعامل را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد، ابعاد مختلف یک سرویس را به نمایش می‌گذارد و قادر است توجه مخاطب را به خوبی جلب کند.

۵- Collection ads

یکی دیگر از روش‌های استفاده شده در تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات مجموعه‌ای است. این روش برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می‌شود و برای معرفی برند کاربرد محدودی دارد. در این روش، چند محصول به صورت یک مجموعه از فیلم، عکس یا ترکیبی از هر دو، کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا یک مجموعه کامل ایجاد شود. این کار می‌تواند به عملکرد مشتری موثری برسد و تعامل مخاطبان را افزایش دهد. در این روش، برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید به طرح‌بندی محصولات با دقت بسیاری توجه کنید.

پیشنهاد محتوا برای تبلیغات اسپانسری

یکی از مسائل بحرانی در تبلیغات اسپانسری، کیفیت محتوا است. هر چه محتوا پربارتر، دقیق‌تر و جذاب‌تر باشد، تأثیرگذاری تبلیغ بیشتر خواهد بود. بنابراین، اینستاگرام تنها بخشی از وظایف شماست؛ چیزی که مهم است این است که بتوانید با تبلیغ خود به هدف موردنظرتان برسید. نوع محتوا بستگی به هدف شما دارد؛ به عنوان مثال، اگر قصد افزایش فروش را دارید، باید بر روی معرفی محصول و جذب مخاطب تمرکز کنید.

از سوی دیگر، اگر هدفتان افزایش تعداد دنبال‌کنندگان است، باید محتوای جذابی ارائه دهید که مخاطبان را به بازدید از صفحه و دنبال کردن شما ترغیب کند. در ادامه، پیشنهاداتی برای تولید محتوای مؤثرتر را به شما ارائه خواهیم کرد.

پست معرفی محصول

بیشتر محتواهای تبلیغاتی با هدف معرفی محصول جدید، بررسی جزئیات محصولات قبلی و جذب مخاطب برای خرید محصول ایجاد می‌شوند. با استفاده از این محتواها، می‌توانید نرخ تعامل صفحه را به شدت افزایش دهید. پست‌های معرفی محصول، زمانی که به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند، فرصت عالی برای افزایش بازدید، نرخ تعامل و تبدیل مخاطب به مشتری را به ارمغان می‌آورند. این پست‌ها می‌توانند تنها به بررسی جزئیات محصول پرداخته یا درباره ویژگی‌های خاص آن صحبت کنند.

به هر حال، باید به گونه‌ای عمل کنید که محصول شما به طرز متمایزی مشاهده شود و مخاطب را به خرید آن ترغیب کند. همچنین، تلاش کنید در این پست‌ها حتماً از تماس با اقدام (CTA) استفاده کنید؛ جملاتی مانند «همین حالا خرید کنید»، «این محصول را با ارسال رایگان دریافت کنید»، «برای خرید محصول، از مشاوره رایگان استفاده کنید» و موارد مشابه، می‌تواند به افزایش تأثیر تبلیغ کمک کند.

پست‌های تخفیفی

تخفیف‌های یک فروشگاه

یکی از نکات جذاب‌ترین در تبلیغات آنلاین، ارائه تخفیفات است. بهترین روش برای جلب توجه مخاطبان از طریق تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام، این است که تخفیف‌های دوره‌ای خود را به مخاطبان هدف نشان دهید. با این کار، نرخ بازدید افزایش می‌یابد و به طور معمول، فروش محصول نیز افزایش می‌یابد. در پست‌های تخفیفی، حتماً جزئیات محصول را ذکر کنید و اگر امکان دارد، دلیل تخفیف را نیز بیان کنید تا مخاطبان به دلیل ارائه تخفیف، کیفیت محصول را کمتر ارزیابی نکنند.

به عنوان مثال، می‌توانید بگویید «تخفیف یلدایی» یا «تخفیف به مناسبت رسیدن به هزار فالوئر» و غیره. این کار باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطبان و در نتیجه رشد صفحه شما خواهد شد.

نمایش خدمات شرکت یا شخص

یکی از انواع محتواهایی که می‌توانید در تبلیغات خود استفاده کنید، معرفی خدماتتان به دیگران است. در یک پست تبلیغاتی، می‌توانید شرکت خود را معرفی کنید و فضای آن را به نمایش بگذارید. همچنین، می‌توانید درباره توانایی‌ها و فعالیت‌های خود حرف بزنید. به عنوان مثال، فرض کنید شغل شما بافتن لباس‌های پشمی به صورت دستباف است.

برای نمایش مهارت خود، می‌توانید یک فیلم از فرآیند بافت یک لباس را ضبط کنید و آن را به عنوان محتوای بهینه شده در تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنید. این نوع محتواها به طور معمول به اندازه‌ی زیادی در افزایش نرخ تبدیل و فروش کمک نمی‌کنند، اما می‌توانند باعث افزایش بازدید صفحه و جذب دنبال‌کنندگان بیشتری شوند.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چیست

ارائه نمونه آموزش

اگر در صفحه خود محتوای آموزشی دارید، بهترین ابزار برای تبلیغات، ارائه یک نمونه آموزش است. برای این کار، می‌توانید یک محتوای آموزشی کوتاه با نکات جذاب در زمینه کاری خود انتخاب کنید و آن را به عنوان تبلیغ اسپانسری ارائه دهید. سعی کنید نکته آموزشی انتخابی، مختصر، سریع و نوآورانه باشد.

به‌عنوان مثال، اگر در حوزه فتوشاپ فعالیت می‌کنید، می‌توانید یک روش سریع یک دقیقه‌ای برای حذف پس‌زمینه یا بهترین روش رتوش عکس را معرفی کنید. این نوع محتواها به افزایش دنبال‌کنندگان صفحه و در نتیجه افزایش مشتریان خدمات شما کمک می‌کنند.

مقالات پیشنهادی سایت پک فالوور به شما کاربر عزیز

پرسونای مخاطب و اهمیت آن برای کسب‌وکار اینترنتی

ادمین تبلیغات اینستاگرام چیست و چه وظایفی دارد؟

سایز استوری، پست و ریلز در اینستاگرام باید چقدر باشد؟

۵ نکته مهم انواع تبلیغ در اینستاگرام و افزایش فالوور

نکات پایانی

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به عنوان یک روش متداول برای افزایش تعامل، جلب دنبال‌کنندگان و افزایش نرخ تبدیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ، ابتدا باید یک محتوای جذاب و تأثیرگذار ایجاد کنید و سپس با استفاده از روشی که در مقاله اشاره شد، آن را به نمایش در معرض مخاطبان بگذارید. یکی از مزایای بزرگ تبلیغات اسپانسری اینستاگرام این است که به خوبی مخاطبان هدف را شناسایی کرده و پست را به این گروه نمایش می‌دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که این نوع تبلیغات نیازمند پرداخت هزینه به واحد تبلیغاتی اینستاگرام و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی خاص است. همچنین، برای استفاده از این روش، نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی است. هرچند در این روش، رشد صفحه، افزایش دنبال‌کنندگان و افزایش نرخ تبدیل تضمین نمی‌شود، اما در بسیاری از موارد، تأثیرات آن را بر روی رشد برند و مشاهده صفحه می‌توان مشاهده کرد. تنها کافی است به بهینه‌سازی محتوا با دقت توجه کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

پیام بگذارید