آموزش حرفه ای مهارت های ادمین اینستاگرام | پک فالوور
آموزش حرفه ای مهارت های ادمین اینستاگرام
5/5 - (41 امتیاز)

آموزش حرفه ای مهارت های ادمین اینستاگرام | رشد و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین، به ویژه کسب و کارهای مبتنی بر اینستاگرام، روز به روز بیشتر می‌شود. این اقیانوس که قبلاً آرام و آسوده بود، به یک ساحه نبرد تبدیل شده است و با رنگ خون پر شده است. اکنون دیگر پیروزی آنطور که در گذشته بود، آسان نیست. اگر می‌خواهید در این نبرد پیروز شوید، باید یک مدیر حرفه‌ای برای کسب و کار خود انتخاب کنید. به علاوه، تقاضای بالای کارفرماها برای یافتن ادمین، باعث شده است که یک بازار کار جذاب برای ادمین‌ها شکل بگیرد و رقابت بین آن‌ها نیز شدیدتر شود. اما در این رقابت، ادمینی پیروز است که مهارت‌های بیشتری داشته باشد.

در این مقاله، قصد داریم به مهارت‌هایی که یک ادمین اینستاگرام باید در اختیار داشته باشد، بپردازیم و یک مسیر کاملاً مطمئن و حرفه‌ای برای آموزش ادمین اینستاگرام معرفی کنیم. اگر شما هم می‌خواهید یک کسب و کار پررونق در اینستاگرام داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا آخرین مطالب را با ما همراهی کنید. همچنین، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ادامه، این ویدیوی کوتاه را ببینید تا به سرعت با مهارت‌هایی که یک ادمین باید یاد بگیرد، آشنا شوید.

فهرست مطالب

مهارت‌های ضروری برای یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام

اگر تمایل دارید یک پیج اینستاگرام پرفروش راه‌اندازی کنید یا مدیریت سایر پیج‌ها را برعهده بگیرید، باید به طور کلی دو مهارت اصلی را یاد بگیرید: مهارت اینستاگرام و مهارت تولید محتوا. باید توجه داشته باشید که هرچه مهارت‌های شما بیشتر باشد، احتمالاً بهترین فرصت‌ها برای یافتن کار و به دست آوردن درآمد بالاتر به شما دست خواهد داد. در ادامه، این دو مهارت را به همراه چند مهارت ضروری دیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

مهارت تسلط بر اینستاگرام و مسیر رشد و موفقیت در آن

از یک ادمین اینستاگرام انتظار می‌رود که مهمترین چیز، آشنایی کامل با اینستاگرام باشد. ادمین باید تسلط کامل بر تمامی قسمت‌های اینستاگرام داشته باشد و همواره با آخرین آپدیت‌ها و تغییرات به‌روز شود. در ادامه، به بررسی مهمترین مواردی که یک ادمین در اینستاگرام باید بداند، خواهیم پرداخت.

  • ۱٫ تسلط بر جنبه‌های فنی اینستاگرام

یک ادمین باید درک کامل از اجزای مختلف اپلیکیشن اینستاگرام داشته باشد. او باید قادر باشد تنظیمات حساب کاربری را اعمال کند و با بخش اینسایت به خوبی آشنا باشد. همچنین باید توانایی مدیریت و استفاده از تنظیمات و قابلیت‌های دایرکت را داشته باشد و…

  • ۲٫ آشنایی با روش‌های رشد و موفقیت در اینستاگرام

مسئله اصلی درباره ادمین این است که باید درک کاملی از رشد پیج در اینستاگرام داشته باشد. به عبارت دیگر، باید فهمید که الگوریتم‌های اینستاگرام چگونه کار می‌کنند و باید با تغییرات این الگوریتم‌ها هماهنگ باشد. همچنین باید درک دقیقی از عملکرد بخش اکسپلور داشته باشد و بداند چه اقداماتی باید انجام دهد تا تعامل پیج بهبود یابد. به علاوه، ادمین باید بداند چگونه با استفاده از روش‌ها و ترفندهای خلاقانه، تعداد فالوورهای یک پیج را با تبلیغات افزایش دهد. در واقع، شاخص اصلی عملکرد یک ادمین تخصصی تبلیغات، هزینه به ازای هر فالوور است.

  • ۳٫ مدیریت و برنامه ریزی پیج

یکی از مهارت‌های اساسی که یک ادمین باید به آن تسلط داشته باشد، مدیریت و برنامه‌ریزی رشد پیج است. اصولاً، یک ادمین می‌تواند دو نوع برنامه را ارائه دهد. اولین نوع برنامه، برنامه تولید محتواست، به این معنا که هر پیج بر اساس موضوع و هدف خود باید یک برنامه محتوا را برای پست‌ها و استوری‌های خود داشته باشد. در واقع، ادمین باید یک تقویم محتوایی ارائه دهد که در آن موضوعات هر محتوا به همراه تاریخ و زمان انتشار آن مشخص شده باشد. همچنین، برخی ادمین‌ها می‌توانند برنامه‌های کلی و استراتژی برای پیج را هم برنامه‌ریزی کنند.

برنامه دوم، تبلیغات است. ادمین تبلیغات باید بتواند با توجه به بودجه و مخاطبان هدف پیج، به کمک تبلیغات، رشد پیج را تسریع بخشد. در اینجا، ادمینی که به طراحی تبلیغات در اینستاگرام تسلط دارد، باید بداند که چه نوع محتواهایی می‌تواند با هدفمندی و همچنین جذابیت بیشتر، فالوورهای بیشتری را به پیج اضافه کند.

  • ۴٫ تحلیل و آنالیز پیج اینستاگرام

یک ادمین باید بتواند دلیل کاهش تعامل در یک پیج را شناسایی کند و راهکارهایی را پیدا کند تا تعامل را بهبود بخشد. ادمین باید درباره جنسیت فالوورها، سطح مالی، علایق، سن و ساعات فعالیت بیشتر آن‌ها، آگاهی کاملی داشته باشد. این آگاهی به او کمک می‌کند تا برنامه‌های هدفمندتری برای تولید محتوا و کمپین‌های تبلیغاتی ارائه دهد.

  • ۵٫ مهارت فروش در اینستاگرام

برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌ای در اینستاگرام و افزایش درآمد یک کسب و کار اینستاگرامی، آموختن مهارت‌های فروش به صورت کاملاً حرفه‌ای ضروری است. یک فروشنده ماهر، هنگامی که نتواند محصولات و خدمات خود را به فروش برساند، بلافاصله فرایند فروش را مورد بازنگری قرار می‌دهد تا مشکلات را شناسایی کند. او می‌بیند چرا مشتریان متقاعد برای خرید محصول نمی‌شوند و آیا روش ارائه محصول و محتوا مشکلی دارد یا خیر. اگر ادمین مهارت فروش را به خوبی بداند، به راحتی می‌تواند صفحه و محتوای آن را بررسی کند و به سرعت مشکلات را شناسایی و رفع کند.

مهارت های ادمین پیج اینستاگرام

مهارت تولید انواع محتواهای حرفه‌ای

تمام تمرکز اینستاگرام بر روی تولید محتوا است. یک ادمین تولید کننده محتوا باید قادر باشد بر اساس موضوع هر پیج، پست و استوری را طراحی کند. پست می‌تواند به صورت بنر یا ویدیو باشد. همچنین، برخی ادمین‌ها می‌توانند به عنوان مجری نمایش آمده و خودشان را در جلوی دوربین برای ارائه محتواها یا معرفی محصولات قرار دهند.

استوری نیز به عنوان مهم‌ترین جایی که می‌توان با مخاطبان تعامل داشت، اهمیت دارد. به علاوه از جنبه فروش نیز استوری بسیار مهم است. بنابراین، برای یک ادمین، تولید استوری‌های جذاب که بتوانند مخاطبان را جذب کنند و تعامل با پیج را افزایش دهند، و همچنین با فراخوانی مناسب مخاطبان را به پیام خصوصی هدایت کنند، بسیار مهم است.

بعضی از ادمین‌ها می‌توانند برای کمپین‌های شما، بنر و موشن‌گرافی تولید کنند که استفاده از آنها می‌تواند تأثیر بیشتری در فروش شما داشته باشد. همچنین، نوشتن کپشن‌های جذاب و استفاده از هشتگ‌های مناسب نیز بخشی از فرآیند تولید محتوای پیج اینستاگرام است.

تولید محتوای حرفه‌ای

برای تولید محتوای حرفه‌ای، شما نیازمند یک رایانه شخصی یا یک گوشی همراه هستید. اگر می‌خواهید کار ادیت ویدیو و عکس را با رایانه شخصی انجام دهید، باید به طور کامل با نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ و پریمیر آشنا شوید. البته، داشتن یک سیستم با جزئیات قوی نیز نیازمند هزینه بالاست.

اما خوشبختانه، با استفاده از یک گوشی همراه میان‌رده نیز می‌توانید همه این کارها را انجام دهید. در واقع، به لطف اپلیکیشن‌های قدرتمند و متنوع موجود بر روی گوشی، تمام نیازهای محتوایی شما برآورده می‌شود. به عنوان مثال، برای ویرایش ویدیو می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مانند VivaVideo، InShot و KineMaster استفاده کنید. همچنین، برای ویرایش عکس می‌توتوصیه می‌کنم که نسخه‌ی خودم را استفاده کنید. نسخه‌ی من یک مدل زبان هوشمند است که بر اساس معماری GPT-3.5 توسعه یافته است و در مرحله‌ی آموزش از مجموعه‌داده‌های گسترده‌ای بهره‌برداری کرده است.

هدف این مدل ارائه پاسخ‌های منطقی و معقول براساس سوالات و ورودی‌های کاربر است. با این حال، باید توجه داشت که من هنوز هم یک مدل زبان هستم و نمی‌توانم دانش کامل و جامعی درباره‌ی همه‌ی موضوعات داشته باشم. همچنین، باید به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که من ارائه می‌دهم تا تاریخ ۲۰۲۱-۰۹ است و ممکن است با وضعیت فعلی متفاوت باشد.

مهارت تعامل و ارتباط موثر

یکی از مهارت‌های اساسی برای ادمین‌ها، توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان است. ادمین باید توانایی حفظ و افزایش تعامل در پیج را داشته باشد، به ویژه در صفحاتی که محصولات یا خدماتی را عرضه می‌کنند. برای حفظ تعامل، ادمین باید با استفاده از مهارت‌های ارتباطی، صبر و حوصله، به دایرکت‌ها و کامنت‌های مخاطبان واکنش نشان دهد. مهم است به یاد داشت که دایرکت‌ها نسبت به کامنت‌ها اهمیت بیشتری دارند و در واقع، دایرکت‌ها به عنوان محیط اصلی برای انجام فروش‌ها عمل می‌کنند.

یک ادمین اینستاگرام باید با استفاده از مهارت‌های ارتباطی، توانایی متقاعد کردن مخاطبان پیج را داشته باشد تا به طور آسان محصولات را خریداری کنند. ادمینی که به تأخیر پاسخ می‌دهد، کم صبر است و نمی‌تواند به خوبی محصولات را معرفی کند، به بیزینس ضربه می‌زند. اغلب، فقط یک فرصت برای فروش به یک مخاطب وجود دارد و اگر از آن استفاده نشود، احتمالاً همیشه آن فرد را از دست می‌دهید.

مهارت خلاقیت، پشتکار و زبان!

یکی از مهارت‌هایی که هر ادمین اینستاگرام باید به آن آشنا شود، خلاقیت و ایده‌پردازی است. البته ممکن است همه چیز از درون خودمان نشأت گیرد، اما در برخی موارد می‌توانیم از ایده‌های رقبا بهره ببریم. اما هنر اصلی در اینجاست که بتوانیم با ترکیب ذوق و خلاقیت خودمان با ایده‌های رقبا، محتوای نو و منحصر به فردی را ایجاد کنیم. علاوه بر این، پشتکار و صبر نیز به شما کمک می‌کند تا یک ادمین حرفه‌ای شوید.

بدست آوردن تخصص در هر کاری، نیازمند زحمت و وقت است. همچنین، آشنایی با زبان انگلیسی می‌تواند رشد شما به عنوان ادمین را تسریع کند. در حوزه ادمینی، مقالات و آموزش‌های زیادی به زبان انگلیسی وجود دارند و علاوه بر این، زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی بسیاری از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها استفاده می‌شود.

آموزش حرفه ای مهارت های ادمین اینستاگرام

 

چگونه مهارت‌های ادمینی را آموزش ببینیم؟

اکنون یک سؤال مطرح می‌شود: “آیا یک دوره وجود دارد که تمام مهارت‌های ادمینی اینستاگرام را آموزش دهد؟پک فالوور، اولین و تنها پلتفرم تخصصی آموزش ادمینی اینستاگرام است. ما در پک فالوور به تمام تلاش خود می‌پردازیم تا از ابتدا، در کنار ادمین‌ها باشیم و در نهایت به آنها در یافتن شغل کمک کنیم. در زمینه آموزش، بسته تخصصی ادمینی اینستاگرام شامل دو دوره آموزشی است. در دوره اول، شما با جزئیات اینستاگرام آشنا می‌شوید و تمامی مهارت‌های مورد نیاز را فرا می‌گیرید.

دوره دوم، شما آموزش تولید محتوای حرفه‌ای با استفاده از گوشی همراه را دریافت می‌کنید و تمامی مهارت‌های لازم برای عکاسی، فیلم‌برداری، و ویرایش عکس و ویدیو را آموزش می‌بینید. پس از اتمام دوره‌ها، شما قادر خواهید بود خودتان را به عنوان یک ادمین معرفی کنید. به طور خلاصه، با پک فالوور می‌توانید از صفر شروع کنید، مهارت‌های ادمینی را با هزینه کمتری فرا بگیرید و در نهایت یک شغل با درآمد بالا بیابید. همچنین، در اینجا با تجربیات چند نفر از افرادی که پیش از شما این مسیر را طی کرده‌اند، آشنا خواهید شد.

مقالات پیشنهادی سایت پک فالوور به شما کاربر عزیز

آموزش نمونه قرارداد ادمین اینستاگرام + دانلود رایگان

مشکلات ادمین اینستاگرام چیست و راه حل آن

درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟

معرفی کامل انواع ادمین در اینستاگرام

کلام آخر

در جهان امروزی، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به طور غیرقابل جدا شدن از زندگی افراد تبدیل شده‌اند. در نتیجه، فضای مجازی دیگر تنها به عنوان یک وسیله تفریح و سرگرمی محدود نمی‌شود، بلکه می‌توان از طریق آن درآمدهای قابل توجهی کسب کرد. اکنون بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف جستجو در بازار نکنند و به جای آن، اقلام و خدمات مورد نیاز خود را از طریق وبسایت‌ها و رسانه‌هایی مانند اینستاگرام تهیه کنند.

آیا شما نیز یک کسب و کار آنلاین دارید یا قصد دارید چنین کاری را شروع کنید؟ با توجه به نظر شما، چه مزایایی در شغل ادمینی اینستاگرام وجود دارد؟ آیا تجربه‌ای در حوزه مدیریت اینستاگرام دارید؟ به نظر شما، برای این شغل چه مهارت‌هایی لازم است؟ لطفاً نظرات و سؤالات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

امروزه با فراهم شدن این امکان، چرا شما نیز از آن دسته افرادی نباشید که یک کسب و کار موفق آنلاین دارند و درآمد قابل توجهی را از طریق آن کسب می‌کنند؟ این کار به هیچ وجه پیچیده نیست. کافیست یک صفحه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و روش‌های بازاریابی محتوایی را در آن پیاده کنید. به سرعت به درآمد مورد نظر خود خواهید رسید. فقط به یاد داشته باشید که هیچ‌گاه آموزش، تلاش و پشتکار را فراموش نکنید. همچنین، با یادگیری ترفندهای مدیریت صفحه اینستاگرام، می‌توانید صفحات دیگران را نیز مدیریت کنید و از این طریق به درآمد برسید.

پیام بگذارید