افزایش فالوور اینستاگرام | سوال بزرگی شما به این مقاله منجر شده است. این سوال این است که چرا صفحه اینستاگرام شما به اندازهای که باید موفق نیست؟ چرا صفحههای بزرگ اینستاگرامی رونق ندارند؟ و به طور کلی، صفحههای بزرگ اینستاگرام چه کاری انجام میدهند که به این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده میکنند؟ و همچنین، چه راهکارها و ترفندهایی وجود دارد که شما از آنها آگاه نیستید؟
در این مقاله، من قصد دارم به سوال شما پاسخ دهم و روشهای رایگان یا با هزینه کم برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی را مورد بررسی قرار دهم. ما در پک فالوور برای شما یک دوره راهاندازی کسب و کار اینستاگرامی آماده کردهایم.
مقاله ساده افزایش فالوور اینستاگرام
در این مقاله، قصد داریم به شما در ساخت یک پیج اینستاگرام موفق راهنمایی کنیم و به شما یاد بدهیم که چگونه میتوانید تعداد زیادی فالوور واقعی، ایرانی و فعال جذب کنید. این فالوورها، آنچنان که صفحه شما را دوست دارند و در آن فعالیت میکنند. پس اگر به دنبال یک آموزش کامل و جامع برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود هستید، در جای مناسبی قرار گرفتهاید.
در ادامه، ۸ مرحله اساسی برای ساخت یک پیج اینستاگرام موفق را با شما بررسی خواهیم کرد. این ۸ تکنیک و روش به شما کمک میکنند تا مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما به موفقیت بینظیری دست پیدا خواهد کرد. با ما همراه باشید و از این مطالب بهرهمند شوید.
فهرست مطالب
۸ روش فوقالعاده کاربردی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام
۱) برای خود یک استراتژی اینستاگرامی تعریف کنید
افزایش فالوور اینستاگرام یک فرایند تدریجی است. البته، روشهایی وجود دارند که میتوانند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به ۱۰ هزار فالوور اینستاگرام برسید. (مانند خرید فالوورهای جعلی)، اما این تنها به تعدادی در صفحه شما تبدیل میشود و به اینستاگرام شما هیچ سودی نمیرساند.
در اصل، رسیدن به هر هدفی نیازمند زمان و انرژی است، اما در عوض، شما را به نتیجهای مطلوب، دلخواه و قابل اطمینان میرساند. برای افزایش تعداد فالوورهای خود، ابتدا به یک استراتژی نیاز دارید. استراتژی، طراحی یک مسیر است که شما را از موقعیت فعلی به موقعیت مطلوب هدایت میکند.
برای طراحی استراتژی خوب باید :
-
هدف خود را مشخص کنید
داشتن یک هدف شفاف، مهمترین بخش در طراحی یک استراتژی موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است. برای تعیین هدف، به چشمانداز و آینده کسبوکار (یا زمینه فعالیت) خود فکر کنید. به این فکر کنید که در یک سال آینده، جایگاه مطلوب شما کجاست؟ دوست دارید صفحه شما در حالت مطلوب خود چه تعداد فالوور داشته باشد؟ میزان تعامل فالوورها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟ وضعیت لایک و کامنتها چگونه باشد؟
اگر پاسخی به این سوالات دارید، عالی است. اما اگر برای این سوالات تصوری در ذهنتان ندارید، مشکل اصلی شما در بخش هدفگذاری است. در نتیجه، ابتدا هدف خود را مشخص کنید و سپس یک استراتژی مناسب برای رسیدن به آن هدف طراحی کنید.
-
برنامه عملی (Plan of Action) داشته باشید
هماکنون که هدف شما مشخص شده است، به برنامه عملی (Plan of Action) فکر کنید که شما را به اهداف موردنظرتان برساند.
احتمالاً در حال حاضر با چهرۀ مترددی میپرسید: “بر چه اساسی باید برنامه بنویسم؟” اما نگران نباشید، سه نکتهای که در ادامه بحث میکنیم، پاسخ سوال شما را خواهند داد.
- شناخت مخاطب: شما باید بدانید که با چه افرادی و سلیقههایی در ارتباط هستید یا میخواهید باشید. بهتر است فالوورهایتان را از نظر سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق و سایر جوانب به خوبی شناسایی کنید. با شناخت مخاطبان، میتوانید پیشبینیها و تحلیلهای دقیقتری از رفتار و واکنشهای آنها داشته باشید و برنامه عملی هدفمندتری را طراحی کنید.
- ارائه محتوای جذاب: محتوایی که به سلیقه و نیازهای مخاطبان شما پاسخ میدهد و ارزش افزودهای را برای آنها ایجاد میکند. برنامۀ عملی شما باید شامل استراتژیهای جذب و جلب توجه مخاطبان، ایجاد تعامل و ارائه محتوای متنوع و جذاب باشد.
- برنامهریزی و مدیریت زمان: برنامهریزی دقیق برای انجام فعالیتها و مدیریت بهینه زمان شما اهمیت دارد. باید زمان خود را بین ایجاد محتوا، پاسخگویی به نظرات و پیامها، برنامهریزی پستها و فعالیتهای مربوط به رشد فالوورها تقسیم کنید.
علاوه بر این پیوسته باید سعی کنید در جستوجوی کسانی باشید که به صورت بالقوه به پیج شما علاقهمندند.
- تحلیل رقبا: یکی از عواملی که به شما در طراحی یک برنامه عملی کمک میکند، بررسی و تحلیل دقیق پیجهای رقباست. شما میتوانید نقاط ضعف و قوت آنها را ارزیابی کنید و ببینید کدام پیجها دارای فالوورهای بیشتری هستند؟ کدام پستها بیشترین تعداد لایک و کامنت را به دست آوردهاند؟
با تحلیل رقبا، شما میتوانید از تجربه و موفقیتهای آنها بهرهبرداری کنید و الهام بگیرید. همچنین، از نواقص و نقاط ضعف رقبا استفاده کنید و برنامه عملی خود را بهبود بخشید. این تحلیل به شما کمک میکند تا استراتژیهای خود را بر اساس شرایط موجود در بازار و نیازهای مخاطبانتان بهینهسازی کنید.
با بررسی دقیق پیجهای رقبا، شما به یک مجموعه ارزشمند از تجربیات دیگران دست خواهید یافت که به شما در جلوگیری از اشتباهات احتمالی رقبا کمک میکند.
- همچنین، شناخت هویت و ارزشهای شما نیز یکی از کلیدهای طراحی استراتژی مناسب برندتان است. شما قطعاً یک فکر و ایدهای پشت برندتان دارید. به عنوان مثال، شعار شرکت شما در رسانه پک فالوور میتواند “شفافیت و تفاوت” باشد و شما این شعار را در سایت و تمامی محتواهایی که منتشر میکنید، مشاهده میکنید.
- در واقع، رسانه پک فالوور یک هویت مشخص برای خود تعیین کرده است و این هویت به عنوان مهمترین ارزش شرکت شناخته میشود. مخاطبان نیز با این هویت، پک فالوور را هویتبخشی میکنند و با آن هویت آشنا هستند.
اما چه راههایی کمک میکند که شما هویت برند خود را به مخاطبانتان القا کنید؟
اگر تمامی پستهای شما در اینستاگرام دارای یک تم خاص باشند، صفحه شما جذابیت بیشتری خواهد داشت و این به طرز چشمگیری در جذب فالوورهای جدید تأثیرگذار است. به داشتن یک لوگوی مشخص اقتدار و حرفهای بودن شما را نشان میدهد. شعار برند شما نشان میدهد که شما تصمیمگیر و هدفمند هستید و برای باقی ماندن در بازار آمدهاید. در پایان، میتوانید یک هشتگ اختصاصی برای خود ایجاد کنید؛ یک هشتگ که به شما و کسب و کارتان ارتباط مستقیمی داشته باشد. این کار به شما کمک میکند تا در ذهن مخاطبانتان به خاطر بمانید.
تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty
- بررسی و تحلیل: در پایان، شما باید به صورت مداوم استراتژی خود را تحلیل و بررسی کنید. همواره باید در نظر داشته باشید که چقدر از هدفتان دور شدهاید یا به چه میزان به آن نزدیک هستید. باید بررسی کنید که استراتژی شما در کدام موارد بهترین نتیجه را به دست آورده است و در کجا نتوانسته است به اندازه کافی موفق باشد. پرسیدن سوالهای صحیح و مناسب، مهمترین کاری است که باید در راستای بهبود استراتژی خود انجام دهید.
۲- پیوسته و در زمان مناسب پست بگذارید
همانطور که قبلاً گفته شد، برای داشتن یک استراتژی مؤثر در اینستاگرام، ابتدا باید مداوم پستهای خود را منتشر کنید تا در کانون توجه مخاطبانتان باقی بمانید. این نشان میدهد که کسب و کار شما فعال و زنده است و احتمالاً فالوورهای شما به پستهایتان واکنش نشان خواهند داد. علاوه بر این، لایک و کامنتهایی که فالوورهای شما به فالوورهای خود میدهند، نیز نشان میدهد که شما مورد توجه قرار گرفتهاید و این چرخه باعث میشود شما بیشتر دیده شوید.
در امر گذاشتن پستها، میتوانید با روش آزمون و خطا کار کنید. امتحان کنید و بررسی کنید که گذاشتن پست در ساعات مختلف چه نتایجی به همراه خواهد داشت. برای این کار، باید مخاطب خود را و نیازها و رفتارهایش را بشناسید. با این شناخت، شیوه روایت شما به تدریج جذابتر خواهد شد.
همچنین، به آمارهای موجود در این زمینه توجه کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید. آمارها میتوانند بر اساس زمینه فعالیت شما، راهنماییهای مفیدی را ارائه دهند. به عنوان مثال، طبق پژوهش هافینگتون پست، ساعات ۲ صبح و ۵ بعد از ظهر بهترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام هستند. این پژوهش نشان میدهد که در این اوقات، تعداد کمتری پست منتشر میشود و بیشترین تعداد کاربران در حال مرور، لایک کردن و گذاشتن کامنت هستند.
۳-عکسهای باکیفیت و جذاب منتشر کنید
بهعنوان یک پلتفرم بصری، اینستاگرام به شما امکان میدهد تا با جذابیت عکسهایتان، کاربران را متوقف و توجه آنها را جلب کنید. برای این منظور، میتوانید از تکنیکهای عکاسی استفاده کنید و در بهبود کیفیت عکسهایتان مهارت پیدا کنید. تعداد زیادی راه و روش برای بهبود عکسها وجود دارد.
بهعنوان مثال، آیا میدانستید که عکسهایی که در آنها شیء آبی وجود دارد، ۲۴% بیشتر لایک میگیرند؟ یا عکسهایی که ۶۵-۸۵% روشنتر هستند، محبوبیت بیشتری دارند؟
در ایجاد عکسها، خلاقیت خود را بهکار بگیرید. از نرمافزارهای ویرایش عکس استفاده کنید و به عکسهایتان جلوههای بصری جالبی اضافه کنید. سعی کنید پستها را به یکدیگر مرتبط کنید تا یک روایت هماهنگ و متمایز ایجاد کنید. این روش باعث میشود که فالوورها تمایل بیشتری به مشاهده سایر عکسهای شما داشته باشند. سعی کنید برند یا کسبوکار خود را با یک سبک منحصربفرد متمایز کنید تا شناخته شوید.
بهعنوان مثال، صفحه اینستاگرام بیسکوئیت گرجی با انتشار پستهای جذاب و خلاقانه توانسته است محصولات گرجی را به شکلی منحصربفرد در کانون توجه قرار دهد. در تمامی پستها تلاش شده است تا محصولات گرجی به شیوهای خلاقانه و جالب در دید کاربران قرار بگیرند.
۴-از استوری اینستاگرام استفاده کنید
هر روز، تقریباً ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان از قابلیت استوری در اینستاگرام استفاده میکنند. استفاده از استوری در اینستاگرام باعث میشود محتوای شما بیشتر دیده شود. این به این دلیل است که استوریها در بالای فید کاربران نمایش داده میشوند و احتمال دیده شدن توسط فالوورها بیشتر است. اگر فقط ۱۰٪ از فالوورهای شما استوری خود را منتشر کنند، شما فرصت بهتری برای دیده شدن خواهید داشت. به عبارت دیگر، در اینستاگرام، بهروزرسانی منظم استوری خود را برای حفظ حضور در صفحه اصلی فید توصیه میکنیم.
علاوه بر این، الگوریتم شبکههای اجتماعی طوری طراحی شده است که پستها بیشتر برای کاربران فعال نمایش داده میشوند. اگر به اطلاعات بیشتری درباره استوری اینستاگرام نیاز دارید، میتوانید به مقاله “استوری اینستاگرام: بازاریابی با روش پک فالوور” در وبلاگ پک فالوور مراجعه کنید.
۵- کپشن های جذاب بنویسید
توصیه میشود کپشن پست خود را به گونهای بنویسید که توجه مخاطب را به خود جلب کند، خواندن آن آسان باشد و مخاطب را به تعامل وا مشتاق کند. نخستین قدم برای نوشتن چنین کپشنی، نگاه دقیقی به محتوای پستتان است و سپس متن کپشن را متناسب با آن بنویسید.
مقاله “چگونه برای کپشن اینستاگرام خود متن جذاب بنویسیم” که در بخش آموزش وبلاگ ما قرار دارد را به شما پیشنهاد میکنم. در این مقاله، به طور خلاصه برخی از نکات مهم در نوشتن کپشنها آورده شده است.
- از نوشتههای مختصر و مفید استفاده کنید. نوشتههای طولانی و غیرمرتبط میتوانند مخاطب را خسته کنند. کپشن باید به عنوان مکمل عکس شما عمل کند و به عکس اجازه دهد با مخاطب صحبت کند!
- فراموش نکنید که کپشن باید کاربردی باشد. هدف اصلی پست را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر در یک عکس محصولی از برندتان را معرفی میکنید، ارائه اطلاعات کافی درباره محصول، راههای خرید (یا تخفیفات!) بسیار ضروری است.
خلاقیت در ارتباط با کاربران
- توصیه میشود خلاق و شوخ طبع باشید. ما به خاطر تبلیغات خلاقانه بسیاری به یاد میآوریم که حتی مصرف کننده محصول آن برند نبودهایم. اما به دلیل خلاقیتی که در معرفی آن محصول به کار رفته بود، آن تبلیغ در ذهن مان مانده است. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با مخاطب خود حرف بزنید. شوخ طبعی میتواند باعث شود فالوورها شما را دوست داشته باشند.
- بهترین راه برای تعامل با مخاطبان، پرسیدن سوالات است. از فالوورها درباره نقاط قوت و ضعف برند، نیازها و درخواستهای آنها و هر چیز دیگری که به ذهنتان میرسد، سوال بپرسید و با دقت پاسخها را بخوانید.
- قصهگویی یکی از قدیمیترین سرگرمیهای دنیاست و میتواند شکل خاص خود را در اینستاگرام نیز پیدا کند. با قصهگویی میتوانید برندتان را بهتر به فالوورها توضیح دهید. به عنوان مثال، میتوانید در چند استوری، مراحل تولید یکی از محصولات خود را به صورت یک قصه روایت کنید.
- همچنین، در نوشتن کپشنها اصول پلتفرم را رعایت کنید. از مثال بکاربردن کلمات کلیدی در آغاز کپشن و استفاده مناسب از هشتگها استفاده کنید. میتوانید مقاله “۲۶ ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد” را در وبلاگ نوین بخوانید.
۶- از هشتگ استفاده کنید
استفاده صحیح از هشتگ در پستهای شما میتواند باعث افزایش دیده شدن آنها شود. اما باید به یاد داشت که هشتگ باید با محتوایی که منتشر میکنید، مرتبط باشد. استفاده از هشتگهای غیرمرتبط تلقی میشود به عنوان یک نوع اسپم. بهترین استفاده از هشتگ این است که برای راهاندازی کمپین یا جنبشی خاص استفاده شود.
یک اشتباه بزرگ این است که فکر کنیم اگر پستمان را با هشتگها پر کنیم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت. حتی اگر پست شما هشتگهای زیادی دارد، همچنان میتوانید برخی از آنها را در کامنتها قرار داده و آنها همچنان کارکرد خود را داشته باشند.
یادآوری میشود که میتوانید یک هشتگ اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. این کار باعث میشود شما به راحتی در ذهن مخاطبان حفظ شوید و آنها شناخت بیشتری از شما و پیامتان پیدا کنند.
یک مثال خوب در این زمینه برند محصولات بهداشتی بانوان به نام Always است. آنها از هشتگ به نام LikeAGirl# استفاده کردند که به ایدهای بر اساس یک نظریه علمی بازمیگردد که میگوید دختران در سن بلوغ به کمبود اعتماد به نفس مبتلا میشوند. بنابراین برند Always هشتگ LikeAGirl# را ایجاد کرد و از بانوان خواست تا در هر زمینهای که موفقیت آنها را به دست آوردند، از این هشتگ استفاده کنند.
نتیجه این بود که طی دو ماه: ۷۶ میلیون بازدید در سطح جهانی و ۴٫۴ میلیارد ایمپرشن دریافت کرد.
۷- به شیوههای مختلف با کاربرانتان تعامل داشته باشید
ما به طور مکرر میشنویم و میخوانیم که تعامل، راهی برای رشد در شبکههای اجتماعی و وب در کل است. این عبارت به اندازهای استفاده میشود که پیشنهاد میدهم یک بار آن را به سادگی برای خودمان تعبیر کنیم. هنگامی که میگوییم باید پستی انتشار دهید که تعامل کاربران را افزایش دهد، منظورمان چیست؟
تعامل یک کاربر با پست شما به این معنی است که او از آن پست لذت میبرد و علاقهمند به آن است. او ممکن است کنجکاوی درباره آن داشته باشد و به نوعی تمایل دارد احساسات خود را با یک واکنش نشان دهد. بنابراین، محتواهای شما در ابتدا باید قادر باشند در مخاطبان احساسی ایجاد کنند.
نکاتی که در ادامه آمده است میتواند به شما کمک کند با کاربرانتان تعامل سازندهتری داشته باشید:
سوال بپرسید: به طور معمول، سوال پرسیدن توجه افراد را جلب میکند، به ویژه اگر آنها جواب سوال را بدانند. حتی زمانی که یک سوال زیر یک پست مطرح میشود، برخی از کاربران به دنبال پاسخ در کامنتها میگردند.
فراخوان عمل (Call to Action): به معنای این است که از فالوورهایتان درخواست انجام کاری میکنید. البته، باید برای آنها انگیزه کافی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر یکی از دوستان خود را تگ کنید، کد تخفیفی به آنها ارائه خواهد شد. یا به کاربران بگویید که اگر با موضوع مطرح شده در پست موافق هستند، لایک کنند و اگر نیستند، کامنت بگذارند.
پست کاربرانتان را به اشتراک بگذارید: از محتوای ساخته شده توسط کاربران (UGC) استفاده کنید. این کار برای فالوورهای شما انگیزه و رقابت ایجاد میکند تا با شما همراه باشند و در گفتگوهایی که آغاز میکنید، شرکت کنند؛ زیرا امیدوارند پستشان در صفحه شما منتشر شود.
اجتماعی باشید: با رقبایتان در ارتباط باشید. افرادی که در زمینه فعالیت مشابه شما هستند، میتوانند به شناختهتر شدن شما کمک کنند. به پیج آنها بروید، آنها را فالو کنید و پستهایشان را ببینید.
رویدادهای مهم حوزه کاریتان را اطلاعرسانی کنید (مانند نمایشگاهی و غیره) و خودتان نیز در آنها شرکت کنید.
به بخش “Explore Tab” اینستاگرام دسترسی پیدا کنید: “Explore Tab” همان آیکن ذرهبین در پایین اپلیکیشن است. به گفته سازندگان اینستاگرام، “Explore Tab” جایی است که میتوانید عکسها و ویدیوهای جالب افرادی که فالو نمیکنید را پیدا کنید. محتواهایی که در “Explore Tab” قرار میگیرند، روزانه توسط بیش از ۱۰۰ میلیون نفر مشاهده میشوند.
رویدادهای مهم حوزه کاریتان را اطلاعرسانی کنید، مانند نمایشگاهها و سایر رویدادها، و خودتان نیز در آنها شرکت کنید. دسترسی به “Explore Tab” کمی دشوار است، اما در صورت موفقیت، تعداد زیادی فالوور مرتبط خواهید داشت.
۸- از موفقیت دیگران درس بگیرید
هزاران داستان موفقیت در سرتاسر وب وجود دارد و هر یک از آنها میتواند به شما در افزایش تعداد دنبالکنندگان کمک کند. در ادامه چند مثال از این موفقیتها را بررسی میکنیم.
Murad Osmann و پروژه Followme#
کی از مثالهای موفقیت در حوزه رسانههای اجتماعی، پروژه Followme# از Murad Osmann است. در سال ۲۰۱۱، مراد عثمان همراه با شریک زندگیاش ناتالی عثمان، یک پروژه عکاسی را آغاز کردند. عکسهایی که عثمان در پروفایل خود به اشتراک میگذاشت، شامل تصاویری از ناتالی بود که دست او را میگرفته و او را به مکانهای مختلف میبرد. در ابتدا این پروژه به نظر میرسید که موفقیت چشمگیری نخواهد داشت، اما پس از گذشت یک سال، پروژه در Reddit شناخته شد و Daily News داستان آن را منتشر کرد.
موفقیت برای مراد از این نقطه آغاز شد؛ شرکتهایی مانند سامسونگ با او همکاری کردند و ناتالی در روسیه صاحب یک برنامه تلویزیونی مبتنی بر این پروژه شد. در حال حاضر، صفحه اینستاگرام عثمان بیش از ۴٫۵ میلیون دنبالکننده دارد.

Theron Humphrey و thiswildidea#
ترون هامفری یک مسافر بود که موفق شد جمعیت بالایی از مخاطبان را برای پروژه خود جذب کند. او تصمیم گرفت سفری را آغاز کند و تمام وسایل خود را در وانت قرار داده و با سگش به جاده زد. در این سفر، او در حال ساخت یک مستند به نام “ایده وحشی این” بود. این مستند در ۵۰ ایالت فیلمبرداری شد و در هر روز یک شخصیت جدید در آن حضور مییافت. در طول ساخت این مستند، او صفحه اینستاگرام خود را بهروز نگه داشت و منتشر کرد.
در سال ۲۰۱۲، نشنال جئوگرافی پروژه هامفری را خریداری کرد و او را به عنوان مسافر سال انتخاب کرد. هماکنون، صفحه اینستاگرام او دارای ۱٫۲ میلیون دنبالکننده است.
حالا اگه افزایش فالوور اینستاگرام به روشهای بالا برایتان هنوز سخت است:
روشهای غیر رایگان افزایش فالوور اینستاگرام
روشهایی که تا به حال توضیح داده شد، ترفندهای طبیعی برای افزایش فالوور اینستاگرام بودند و از مزیت این روش استفاده است که فالوورهایی که جذب میکنید وفادار هستند و به دلیل تصمیم و علاقه شخصی به صفحه شما میپیوندند. اما روشهای دیگری نیز برای افزایش فالوور وجود دارند. به عنوان مثال، تبلیغات در اینستاگرام؛ بسیاری از آژانسهای تبلیغاتی صفحه شما را در صفحات پربازدید و پروفایلهای مشهور تبلیغ میکنند. اما هزینه بالای این نوع تبلیغات یک معضل است. برای چند بار نمایش تبلیغات، باید مبالغی بسیار بالا پرداخت کنید.
یک روش دیگر خرید فالوورهای فیک است. اما من این روش را توصیه نمیکنم، زیرا هیچ سودی برای شما ندارد و کاربران با نگاهی به تعداد لایکها و کامنتهای پستهای شما خواهند فهمید که فالوورهای شما جعلی هستند.
روش دیگر استفاده از رباتهای اینستاگرام است. این روش بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام است. رباتهای اینستاگرام نرمافزارهایی هستند که بر اساس هشتگها، کاربران و صفحات مرتبط را پیدا و آنها را فالو یا آنفالو میکنند و حتی لایک و کامنت میگذارند. این یکی از روشهای موثر پولی برای افزایش فالوور در اینستاگرام است که بسیاری از مواردی که در بالا گفته شد را پوشش میدهد.
برای بیشتر آشنایی با رباتهای اینستاگرام، به مقالات “ربات فالوور اینستاگرام چیست؟” و “چرا ربات اینستاگرام روشی موثر برای افزایش فالوور در اینستاگرام است؟” مراجعه کنید.
مقالات پیشنهادی سایت پک فالوور به شما کاربر عزیز
۵ نکته مهم انواع تبلیغ در اینستاگرام و افزایش فالوور
۸ تکنیک کاربردی افزایش بازدید لایو اینستاگرام
افزایش مشتری کسب با کار با استفاده از اینستاگرام
۹ روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که معجزه میکند
علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟
۱۲ روش جدید برای افزایش فالوور اینستاگرام
نتیجه گیری برای بهترین راه های افرایش فالوور اینستاگرام
اگر قصد دارید در اینستاگرام موفقیت آمیز باشید و تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید، ابتدا باید در زمینه فعالیتتان مهارتهای خوبی داشته باشید. سپس باید یک استراتژی برای تولید محتوا تدارک ببینید. بیشترین تعداد پستها را منتشر کنید و کیفیت آنها را بهبود بخشید. به تدریج سبک خود را پیدا خواهید کرد و صفحه شما هویتی مشخص خواهد داشت.
در این مسیر، شما باید یاد بگیرید با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. سعی کنید جذاب و آموزنده باشید و کنجکاوی آنها را برانگیزید. آنها هم به شما پیروی میکنند و وفاداری به شما را نشان میدهند. بنابراین، راز موفقیت در ایجاد محتوای باکیفیت و برقراری تعامل با کاربران است.
اشاره کردیم که روشهای تبلیغاتی نیز برای افزایش تعداد فالوورها وجود دارند. با این حال، مشکل این روشها این است که در اکثر موارد به خوبی عمل نمیکنند و فالوورهایی که از این راه به دست میآیند معمولاً پایدار نیستند.